senzorski-kovcek-mala-slikaŠtudenti Tadej, Nejc, Luka in Robi so obiskali učence OŠ Predoslje, kjer je bil za izdelavo izbran sanjski stroj z imenom Senzorski kovček. Med srečanjem so se pogovorili o videzu in funkcionalnostih prototipa, poleg tega pa so razmišljali celo o logotipu in napisali pesmico! Srečanje je po besedah študentov potekalo tako:

 

Izbrali smo idejo, ki jo je otrok sprva imenoval kovček na daljinca. Ideja je bila torej kovček, v katerega bi lahko dal zvezke, in ga vodil na daljinca. Najprej so učenci 3.b dopolnili svoje risbice (se podpisali, pobarvali ter dopolnili opis svojega stroja), saj bodo risbice učencev obešene na predstavitvi. Učencem sva nato predlagala, da bi lahko poleg daljinskega vodenja kovček naredili tako, da bi s pomočjo senzorja sledil učencu. Kovček pa bi bil prave velikosti, da bi lahko služil kot šolska torba. Učencem je bila ideja zelo všeč. Nato je vsak od učencev predlagal ime za stroj, predloge sva zapisala na tablo. Učenci so nato z glasovanjem izbrali ime stroja. Največ glasov je dobil Senzorski kovček, kar je torej tudi ime našega sanjskega stroja. Učence sva nato razdelila v skupine, vsaka skupina pa je imela svojo nalogo. Ena skupina je napisala pesem o Senzorskem kovčku; druga skupina skupina je napisala zgodbo “Moja pot v šolo s Senzorskim kovčkom”; tretja skupina je skupaj narisala logo stroja (ki bo tudi na končnem izdelku); četrta skupina pa skupaj narisala risbico stroja. Kar nam ni uspelo dokončati v dveh šolskih urah, so dokončali skupaj z učiteljico. Namesto skupne risbe stroja so vsi skupaj izdelali kar maketo kovčka z logotipom. Zgodbico bodo morda celo dali vezati v spiralo ter jo plastificirali, tako da bo nastala knjižica.